reklama

Desať vecí, ktoré nik nepovedal na smrteľnej posteli

Desať vecí, ktoré (myslím) nik zatiaľ na smrteľnej posteli nepovedal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (33)

1. Kiežby som bolstrávil viac času v práci a menej s mojou rodinou.

2. Kiežby som bol býval viac sebecký.

3. Kiežby som si bol viac cenil peniaze ako priateľov.

4. Kiežby som bol žil tak, aby si ma druhí pamätali za to, čo som im zanechal,než za to, kým som pre nich bol.

5. Kiežby som bol viac vyhľadával vzdelanie a menej múdrosť.

6. Kiežby som bol predtým viac uvažoval a neodpustil tým, čo mi ublížili.

7. Kiežby som nebol venoval toľko času tým premárneným modlitbám.

8. Kiežby som sa bol staral viac o moje telo než o dušu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

9. Kiežby som bol myslieval viac na politiku, ekonomiku a problémy globálnehootepľovania ako na ten fiktívno-fantasmagorický rozprávkový svet fantázie, zvaného nebo.

10. Ako je ten človek len bezchybne dokonalý!

Andrej Zeman

Andrej Zeman

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu