reklama

Obielený hrob

O človeku, ktorý je zvonka pekný, úhľadný a úspešný ale zvútra až tak nie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Názov: Obielený hrob

Opis: Je to o človekovi, ktorý sa podobá obieleným hrobom - „zvonka vyzerajú pekne, ale vnútri sú plné mŕtvolných kostí a všelijakej nečistoty“ (Mt 23, 27)

Vznik: Teraz dakedy :)

Obielený hrob Navonok som celkom fajn,
aspoň druhí vravia vraj.
Som vtipný, smiešny, zábavný,
nie spoločensky závadný.

No na chvíľu stíchnem, ticho vdýchnem.
Ústa zavriem, v dušu nazriem.
V tom silne skríknem, kľud vydýchnem.
Chcem zavrieť zámok, čo vzal mi spánok!

(onedlho)

Vyzerám, že dobre mi je,
a takým sa vraj ozaj žije.
Slušný balík, auto, práca
- a ževraj sa to nevypláca!

No o chvíľu opäť dnu smútok klope.
Zas schádzam schodmi do srdca chodby.
Cítim len plesne, nie jarné piesne.
Vo vnútri hnijem - a ževraj žijem!

(onedlho)

Ešte tomu stále verím,
že nie som tým hrobom bielym.
Vraj iný vnútri a iný v tvári?
Veď celý svet ma iba chváli!

No hluk dokričí, a ten hlas ma ničí.
Nepokoj mi vnútri víri, že sa mýlim, hovorí mi.
Mám zvonku kvety a krásne vety,
no vnútri hostí z hnijúcich kostí?!      

Andrej Zeman

Andrej Zeman

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu