reklama

Priháranie

Alebo prečo i cez jar musí niekto smútiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Názov: Priháranie

Opis: Teraz sa jedná o rozhovor dvoch ľudí. Hovorí sa tu o človeku, ktorý je veľmi smutný. V závere nám objasňuje príčinu svojho trápenia. Názov básne pochopíte po jej prečítaní. A možno sa v nej nájdete i niektorí z vás...

Vznik: Právô terazô ;)

Priháranie

Hoc von' je všetko zelené,

tvár svoju mám bez červene.

Hoc jar už opäť našla si ma,

u mňa je vnútri stále zima.

Čože je to? Čo tým smútkom?

Povedz, neboj - čože ti je?

Prečo žiješ so zarmútkom?

Keď vonku všetko opäť žije?

Hoc svetlo slnka žltou žiari,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

u mňa sa všetko tmavým tvári.

Hoc kvety kvitnú, včely bzučia,

mňa pekelné muky mučia.

Čože však tým je? Povedz viacej!

Že chcem pomôcť - prosím, ver mi!

Prečo si v tej vode vriacej?

Trápi ma to, ozaj, veľmi!

Nuž, tak teda, dobre, verím.

To tajomstvo ti teraz, zverím:

Mi prihára viac než Janke z Arku

- bo písať musím bakalárku!!!

: )))

Andrej Zeman

Andrej Zeman

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu