reklama

Obraz v odraze

O človeku, ktorý sa hodnotí na základe toho, čo vidí v zrkadle.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Názov: Obraz v odraze

Opis: Tak, to jest môj ďalší hókus-pókus : )) Táto báseň je o človeku, ktorýhľadá v zrkadle vždy kohosi krajšieho, lepšieho a dokonalejšieho, akýmnaozaj je. Báseň som nazval „Obraz v odraze“, lebo tento človek vidí v zrkadle nielen svoj odraz, ale na základe zovňajšku si vytvára o sebe i svoj svoj obraz. V druhej časti dostáva na svoje sťažnosti odpoveď.

Vznik: Dnes nadránom pred spánkom; za polhodinô hotovô (sám som sa divilô :) )

Obraz v odraze

Vždy, keď do zrkadlazriem,

sa pýtam, či je tolen sen.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ktože sa v ňom namňa díva?

Som to ja, či sa tosníva?

Vždy, keď zbadámodraz svoj,

sa pýtam, prečocítim boj.

Prečo mi vždystrašný príde?

A pre mňa vždyškaredý je?

Vždy, keď vidímobraz ten,

sa pýtam, prečovidím chren?

Prečo k sebe nemámlásky?

Na seba dávamstále masky?

Vždy, keď svoju tvársi vidím,

sa pýtam, prečo niesom iný?

Prečo svet ľúbim,no nie seba?

A vždy som pre mňanič len bieda?

Už dosť čarbaniaobrázku,

i ja mám terazotázku:

Ten človek, čo nateba hľadí

- čo ti na ňom toľkovadí?

Koža, akné, vlasy,vráska?

Chceš byť snáď zrozprávky kráska?

Biele zuby, brucho,svaly?

To ťa snáď chrabrýmprincom spraví?

Princeznička, princmôj milý,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

to neznáš viac, nežoko vidí?

Nehľaď na to, čosvet káže,

zrkladlo všetkoneukáže.

Andrej Zeman

Andrej Zeman

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu